Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак стари проблеми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Такааа... Петък смених радиатора с нов марка Nissens. Старият сълзеше леко от едната страна. Новият се оказа по-голям ?! Старият може да е сменян преди мен с някой от друг модел(знам ли)... Карам я в града сега в жегите не вдига повече от 90 градуса с пусната перка. Както споменах по-горе първа степен не ми работи и перката се пуска чак на 92 градуса, но имам копче с която принудително я пускам Та мисля, че засега е О.К .... Като излезна извънграда ще я пробвам с 140-150 да видя каква ще е температурата тогава...
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

    Comment


    • #17
      Стандартно първа степен е 92-3 градуса, а втора е 97-98!
      Термостатът е напълно отворен на 101 градуса, а започва да се отваря на 87.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        Стандартно първа степен е 92-3 градуса, а втора е 97-98!
        Термостатът е напълно отворен на 101 градуса, а започва да се отваря на 87.
        Странно, Ванка... На датчика забелязах че пише първа степен 87-88 , 2ра 92 ???
        Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
          Странно, Ванка... На датчика забелязах че пише първа степен 87-88 , 2ра 92 ???
          Има и такива, с по-ранно включване, ама така перката не ти ли работи почти постоянно?


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            Има и такива, с по-ранно включване, ама така перката не ти ли работи почти постоянно?
            Ми лично при мен явно е скапана първа степен, защото се вкл. чак на 92 градуса, но не обичам колата да вдига повече от 90 и затова аз я пускам принудително...
            Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
              Такааа... Петък смених радиатора с нов марка Nissens. Старият сълзеше леко от едната страна. Новият се оказа по-голям ?! Старият може да е сменян преди мен с някой от друг модел(знам ли)... Карам я в града сега в жегите не вдига повече от 90 градуса с пусната перка. Както споменах по-горе първа степен не ми работи и перката се пуска чак на 92 градуса, но имам копче с която принудително я пускам Та мисля, че засега е О.К .... Като излезна извънграда ще я пробвам с 140-150 да видя каква ще е температурата тогава...
              Точно на магистрала със 150 в жегата ще разбереш дали е ОК, ама ако пуснеш и климатика. Моя Т.С. преди смяна на радиатор залепяше 100 градуса при такива условия. След смяната - не минава 92.

              Хубаво е всички, които карате с оригиналната водна помпа да и хвърлите едно око.
              Ето така изглеждаха последните две които свалих.
              Сигурно поне няколко години са работели с нацепени турбини, но изобщо не се знае кога и къде ще се потрошат съвсем.


              Успех!
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #22
                Така колеги... Радиатор за сега няма да сменям въпреки, че го имам вече. Онзи ден в неделята дойдох в сервиза докато не бачкаме да го правя обаче си викам, дали да не погледна помпичката все пак нищо, че е чисто нова на година някъде и кога свалих ремъка се оказа, че помпата ручи, има луфт в лагера и трака, и кой знае още какво и има вътре. Качих си ремъка ядосан, оправих си единия тампон на двигателя понеже някой разбирач от трите болта на долния десен държач на тампона завил само един, и си тръгнах. Днес ми карат новата помпа и в събота живот и здраве ще я сменя да видим какво ще стане. Ако пак се скапе за няма и година вече някой магазинер ще яде бой... А уж беше "оригинална италианска"
                Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от boro2006 Покажи съобщение
                  Така колеги... Радиатор за сега няма да сменям въпреки, че го имам вече. Онзи ден в неделята дойдох в сервиза докато не бачкаме да го правя обаче си викам, дали да не погледна помпичката все пак нищо, че е чисто нова на година някъде и кога свалих ремъка се оказа, че помпата ручи, има луфт в лагера и трака, и кой знае още какво и има вътре. Качих си ремъка ядосан, оправих си единия тампон на двигателя понеже някой разбирач от трите болта на долния десен държач на тампона завил само един, и си тръгнах. Днес ми карат новата помпа и в събота живот и здраве ще я сменя да видим какво ще стане. Ако пак се скапе за няма и година вече някой магазинер ще яде бой... А уж беше "оригинална италианска"
                  Да, нали... Вече бягам далеч от тия оригинални италиански с 40% отстъпка... За година да се скапе водната помпа... Колега, почна да ме плашиш ще взема и аз да проверя мойта D
                  Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                  Comment


                  • #24
                    Каква помпа си сложил?
                    Оригиналната мисля, че е Валео. Със сигурност кара над 310 000км без проблем, тествано.
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                      Каква помпа си сложил?
                      Оригиналната мисля, че е Валео. Със сигурност кара над 310 000км без проблем, тествано.
                      Аз пък мисля че оригиналната помпа е Saleri.


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #26
                        Честно казано не помня каква бях сложил тогава само помня че ми я дадоха за италианска. Един колега от форума ми предложи да си сложа Метели сега ама не намерих такава и си взех Долц... Дано да я бъде.
                        Last edited by boro2006; d.m.y г., 12:48.
                        Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                        Comment


                        • #27
                          Така и така сме се заговорили за загряване някой случайно да се е сблъсквал с проблема лятно време да му грее в краката? От някъде ми влиза топлината от аспуха и двигателя в краката и то по скоро в моите а не на пасажера. Като загрее колата и ся в тия жеги не се трае и понеже климатика не ми е зареден е някакъв ад. Някой да има предположения. Със сигурност не е от парното ама се усеща сякащ е някъде зад блока на парното.
                          Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                          Comment


                          • #28
                            И мойта позагрява таблото сякаш. Ама то на 40 градуса навънка и ако си я намачкал, какво очакваш? Нашите коли нямат от онова алуминиево фолио зад двигателя. Може би е идея да се сложи. Ами я да ви питам нещо друго, свързано с охлаждането. Някой продухвал ли си е питите на радиатора (и климатика съответно), без да ги откача. С пароструйка ще стане ли-да не се повреди някой от радиаторите. Или пък без разглабяне ще остане мръсотия между двата?

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                              И мойта позагрява таблото сякаш. Ама то на 40 градуса навънка и ако си я намачкал, какво очакваш? Нашите коли нямат от онова алуминиево фолио зад двигателя. Може би е идея да се сложи. Ами я да ви питам нещо друго, свързано с охлаждането. Някой продухвал ли си е питите на радиатора (и климатика съответно), без да ги откача. С пароструйка ще стане ли-да не се повреди някой от радиаторите. Или пък без разглабяне ще остане мръсотия между двата?
                              загрей бабето и му тресни литърче Цунами (обезмаслител ) и след 3 4 ракиий .. после с маркучето с водица .. начиииииии върши чудеса
                              155 осем хиляди клапана 16 вериги
                              0884650778 токи4а

                              http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                              Comment


                              • #30
                                Най-после намерих време да я сменя пустата помпа. Старата наистина има луфт в лагера. Сега виенето изчезна, но пък гледам че пак вдига температура и парното на празен ход духа хладно. Може да не се е обезвъздушила още... Знам ли. Ще я покарам няколко дни и ще видя какво се случва и в крайна сметка ще сменя радиатора. Дано да се оправи, че вече хвърлям психика.
                                Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                                Comment

                                Working...
                                X